Jak to robią inni? Czyli wdrożenie systemu web-to-print w drukarni Freshroom.pl
Strona główna » Jak to robią inni? Czyli wdrożenie systemu web-to-print w drukarni Freshroom.pl
Serdecznie zapraszamy na kolejny artykuł z naszego cyklu „Jak to robią inni?”. Rozmowa z Michałem Gałązką- właścicielem firmy i sklepu internetowego Freshroom.pl
Ile czasu trwało wdrożenie?
Wdrożenie trwało 21 dni . Rozpoczęliśmy 26.08 a sklep został uruchomiony 16.09.
Jaki miał Pan plan? Jak Pan działał?
W trakcie wdrożenia pracowałem systematycznie według harmonogramu przedstawionego przez Dział Wdrożeń Printilo. Po każdej rozmowie starałem się realizować każdy z punktów, których dotyczyła rozmowa, a także jeszcze wyjść o krok do przodu. Dzięki temu, że system ma dobrą dokumentację, mogłem we własnym zakresie go uzupełniać .
Jak Pan godził pracę nad wdrożeniem z codziennymi obowiązkami?
Niestety – codziennych zajęć jest tak dużo, że musiałem wygospodarować dodatkowy czas. Wyszedłem jednak z założenia, że całej inicjatywie należy nadać odpowiedniego tempa. Zależało mi na tym by szybko uruchomić sklep i im szybciej to zrobimy, tym szybciej zacznie on na siebie i na nas zarabiać. Nasza firma ogólnie ma sporą dynamikę działania – to pomaga 🙂
Co było najtrudniejsze?
Najtrudniejsze było stworzenie kategorii produktów na bazie Fotolia. Trzeba było koncepcyjnie opracować ofertę sklepu, rozeznać się w tym co oferuje konkurencja i przygotować własne materiały. Pracochłonna była też obróbka zdjęć potrzebnych do tego elementu sklepu.
Czy otrzymał Pan wszystkie odpowiedzi na zadane pytania? Jak przebiegała współpraca z Działem Wdrożeń?
Bez zarzutu. Otrzymałem wszystkie odpowiedzi, zresztą większość odpowiedzi jest w dokumentacji. Całość wdrożenia przebiegła bardzo sprawnie i nie jestem w stanie wskazać elementu, który można by poprawić.
Rady dla innych klientów?
Działać! Dzień po dniu, krok po kroku – systematycznie iść do przodu. Wdrożenie to okres wytężonej pracy, lecz warto zmobilizować się do działania by szybko je zakończyć. Myślę, że tym co znacznie ułatwiło mi realizację całego projektu jest to, że miałem już koncepcję firmy, oferty, przygotowany logotyp, domenę ect. Pozostało tylko przenieść to do systemu.
Jesteście ciekawi efektu wdrożenia?
Oto sklep FRESHROOM na bazie systemu Printilo Photo.
Masz pytania odnośnie Printilo Photo?
Przeczytaj również:
Integracja kreatora Printilo z Base – uruchom personalizowaną sprzedaż w swoim sklepie i na Allegro
Personalizacja produktów to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi w e-commerce. Klienci chcą kupować rzeczy, które są naprawdę ich...
Kreator koszulek dla Shoper – jak zwiększyć sprzedaż dzięki personalizacji produktów
Kreator koszulek dla Shoper od Printilo - to nowoczesne i responsywne rozwiązanie, które można w pełni dopasować do Twojego sklepu Shoper.
ShoperLab 2025 w Warszawie – dlaczego warto być z Printilo?
Creator Printilo na ShoperLab! Shoper Lab to miejsce, gdzie spotyka się praktyczna wiedza i innowacyjne narzędzia..