Przedstawiamy Printilo Fotolia – nowy system do obsługi rynku dekoracyjnego (fototapet, fotoobrazów itp.)
Printilo Fotolia to rozwinięcie koncepcji narzędzi do kompleksowej obsługi rynku dekoracyjnego. Jest on następcą produktu Printilo Photo – systemu zintegrowanego z bazą fotografii stockowych 123rf. Printilo Fotolia otwiera nowe możliwości przed drukarniami, które myślą o wejściu na rynek fototapet, fotoobrazów i innych produktów budowanych w oparciu o fotografie klienckie.
Printilo Fotolia charakteryzuje duża ilość modyfikacji w systemie w największej mierze wpływających na łatwość wyszukiwania odpowiedniego zdjęcia, informacji o produktach oraz prezentację przykładowych zastosowań. Wszystko to łącznie sprawia, że Printilo Fotolia jest narzędziem jeszcze lepiej sprawdzającym się na rynku druku wielkoformatowego z wykorzystaniem integracji z bazą zdjęć.
Poznaj system Printilo Photo >>>
4 najważniejsze modyfikacje:
Zaawansowana wyszukiwarka zdjęć – użytkownik może wyszukiwać po kolorze zdjęcia, orientacji zdjęcia (pion, poziom), kolorze tła, a także typie pliku ( np. same wektory). Dzięki temu, użytkownicy będą mogli zawęzić przeszukiwanie bazy do dokładnie takich zdjęć, jakich potrzebują.
Funkcja zdjęć ulubionych – użytkownicy mogą oznaczać zdjęcia jako ulubione i dodawać je do swojej personalnej listy. To umożliwia użytkownikowi powrót do danego zdjęcia i kontynuację zakupów w Twoim sklepie on-line w dowolnym momencie. Dzięki temu Twoja drukarnia ma możliwość lepszego przywiązania klientów do siebie.
Nowa karta produktu – po analizie dotychczasowych doświadczeń, przygotowaliśmy zupełnie nowy widok karty produktu.
Nowy moduł – dodaliśmy moduł wizualizacji, który prezentuje przykładowe aranżacje z użyciem danego zdjęcia. System prezentuje także zdjęcia podobne do tego, które użytkownik ogląda jak również zdjęcia tego samego autora. Te 2 funkcje zwiększają prawdopodobieństwo zakupu fototapety lub fotoobrazu.
To nie wszystkie modyfikacje, lecz tylko ich część.
Oddajemy Wam do dyspozycji narzędzie sprawniejsze, lepiej dostosowane do wymagań rynku i Klienta – umożliwiające skuteczniejszą konkurencję.