Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach nikt  już nie czyta.
Przeciętny Polak czyta mniej niż 1 książkę rocznie a z gazet największe nakłady mają te, gdzie główną treścią są zdjęcia.
Internet i treści cyfrowe wypierają powoli dotychczasowe wzorce zdobywania wiedzy o świecie i przedmiotach. Zmienia się także wzorzec zachowania konsumenta – chce On by zakupy były proste,szybkie i na wyciągnięcie ręki. Biorąc pod uwagę powyższe, rodzi się pytanie- czy w ogóle warto poświęcać czas na tworzenie tekstów do naszego sklepu?
Skoro Klient pewnie nie będzie mieć czasu by je przeczytać…

Otóż warto,ponieważ:

Teksty  produktów a decyzje zakupowe klientów

Wchodząc do sklepu by coś kupić, jako konsument szukasz podstawowych informacji o produkcie.
Ile to  kosztuje? Jak jest pakowane? Kiedy mogę to kupić? Jakie są warunki reklamacji?
Możesz wziąć produkt do ręki, oszacować wagę, jakość wykonania, teksturę…
Jeśli uznasz, że to jest właśnie to czego szukasz.- Wrzucasz do koszyka.

W sklepie internetowym konsument robi dokładnie to samo.
Tak samo podejmuje decyzje.

Dla odmiany, zamiast wykorzystać do oceny wszystkie swoje zmysły, w Twoim sklepie internetowym, ma do dyspozycji tylko wzroki słuch. To na podstawie tych informacji, których w Twoim sklepie mu dostarczysz Klient zdecyduje czy kilknie.

Wrzuć do koszyka!

 

Należy zrobić wszystko co w naszej mocy by zaprezentować mu wszystkie zalety naszego produktu i to podać je w taki sposób by zapragnął go kupić 😉

Bardzo dobrym przykładem jest karta produktu w sklepie www.Baner4You.pl

Karta produktu

 

„Karta produktu to nic innego jak Reklama naszego produktu.Taki internetowy billboard.”

Teksty a pozycjonowanie

Dobre teksty to podstawa skutecznego pozycjonowania  (SEO).
Im ich więcej i im są lepsze czyli, unikalne!!!!!, wnoszące wartościową treść, tym więcej Serwis ma odwiedzin a tym samym, potencjalnych Klientów.

Trzeba rozbudowywać systematycznie treści na stronie. Trzeba pisać artykuły, dodawać przykłady realizacji, aktualności ,ect.To ciągła praca lecz to praca u podstaw.

No dobra, tylko kto to będzie robić?!

 

Oczywiście nie można oczekiwać by każda drukarnia mogła mieć w swoich szeregach zespół marketingu kreatywnego, na szczęście można zlecic tą usługę.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Dowiedz się więcej!