Printilo Photo na Dniach Otwartych Ricoh

Plotery lateksowe, systemy sprzedaży, konsultacje i dobra kawa.

W dniu 17.09.2015 w Chorzowie odbędą się Dni Otwarte Ricoh Polska, na których warto być jeśli myślimy o wejściu na rynek fototapet i fotoobrazów.

Będzie można zobaczyć najnowsze rozwiązania Ricoh w zakresie druku lateksowego – Ricoh Pro L4130

(więcej…)

Czytaj dalej Printilo Photo na Dniach Otwartych Ricoh

Plan marketingowy dla drukarni internetowej

Nasza drukarnia jest wreszcie on line!
Zakończyliśmy wdrożenie systemu, uzupełniliśmy go produktami .
Uruchamiamy sklep i …. Nic się nie dzieje?  Zamówienia nie spływają kaskadami tak dużymi, że nie jesteśmy w stanie zrealizować ich wszystkich na czas? Dziwne!

Nie, wcale nie dziwne – to dopiero początek realizacji projektu.Trzeba systemowego podejścia by móc oczekiwać sukcesu. Potrzebne są działania marketingowe.
Działania reklamowe w sieci powinny opierać się na kilku głównych krokach.

(więcej…)

Czytaj dalej Plan marketingowy dla drukarni internetowej

Rynek fototapet i fotoobrazów – ujęcie biznesowe

Fototapety i fotoobrazy w tym Obrazy na płótnie to coraz popularniejszy sposób na sprawienie, że nasze wnętrze będzie wyjątkowe i unikalne. Dzięki tapecie ze zdjęciem naszego dziecka czy unikalnej chwili z wakacji, jesteśmy w stanie sprawić, że szary i zwyczajny pokój przemieni się w miejsce wyjątkowe. Popularność tego typu produkcji zwiększa się w ostatnim czasie i myślę, że każda drukarnia wielkoformatowa zastanawia się czy rynek ten jest dla niej interesujący. Jeśli drukarnia posiada swój sklep on line i sprzedaje bannery, siatki mesh i inne produkty reklamowe to jest już tylko o krok od sięgnięcia po ten właśnie rynek.

Rynek dekoracyjny to rynek, na którym kupuje Odbiorca docelowy. Na rynku tym w odróżnieniu od segmentu poligrafii reklamowej, cena jest parametrem drugoplanowym.
Najważniejsze czynniki decydujące o satysfakcji Klienta to: (więcej…)

Czytaj dalej Rynek fototapet i fotoobrazów – ujęcie biznesowe

Marketing drukarni internetowej

W dzisiejszym świecie gdzie ilość ofert jest tak duża, że zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wszystkich ich zauważyć ważne jest, by na tle konkurencji umiejętnie się wyróżnić. Każda firma, czy to drukarnia czy firma z innej branży, powinna zacząć od opracowania strategii biznesowej przedsięwzięcia i planu marketingowego. Jeżeli chcemy sprzedawać swoje produkty on line, zastanówmy się nad tym,  jaka jest nasza grupa docelowa i dlaczego kupuje jedne produkty zamiast innych. (więcej…)

Czytaj dalej Marketing drukarni internetowej