Printilo Fotolia – nowy system do obsługi drukarni fototapet i fotoobrazów

Sound Mountain-1

Przedstawiamy Printilo Fotolia – nowy system do obsługi rynku dekoracyjnego (fototapet, fotoobrazów itp.)

 

Printilo Fotolia to rozwinięcie koncepcji narzędzi do kompleksowej obsługi rynku dekoracyjnego. Jest on następcą produktu Printilo Photo – systemu zintegrowanego z bazą fotografii stockowych 123rf. Printilo Fotolia otwiera nowe możliwości przed  drukarniami, które myślą o wejściu na rynek fototapet, fotoobrazów i innych produktów budowanych w oparciu o fotografie klienckie.

Printilo Fotolia charakteryzuje duża ilość modyfikacji  w systemie w największej mierze wpływających na łatwość wyszukiwania odpowiedniego zdjęcia, informacji o produktach oraz prezentację przykładowych zastosowań. Wszystko to łącznie sprawia, że Printilo Fotolia jest narzędziem jeszcze lepiej sprawdzającym się na  rynku druku wielkoformatowego z wykorzystaniem integracji z bazą zdjęć.

Poznaj system Printilo Photo >>>

4 najważniejsze modyfikacje:

Zaawansowana wyszukiwarka zdjęć – użytkownik może wyszukiwać  po kolorze zdjęcia, orientacji zdjęcia (pion, poziom), kolorze tła, a także typie pliku ( np. same wektory). Dzięki temu, użytkownicy będą mogli zawęzić przeszukiwanie bazy do dokładnie takich zdjęć, jakich potrzebują.

Funkcja zdjęć ulubionych – użytkownicy mogą oznaczać zdjęcia jako ulubione i dodawać je do swojej personalnej listy. To umożliwia użytkownikowi powrót do danego zdjęcia i kontynuację zakupów w Twoim sklepie on-line w dowolnym momencie. Dzięki temu Twoja drukarnia ma możliwość lepszego przywiązania klientów do siebie.

Nowa karta produktu po analizie dotychczasowych doświadczeń, przygotowaliśmy zupełnie nowy widok karty produktu.

Nowy moduł – dodaliśmy moduł wizualizacji, który prezentuje przykładowe aranżacje z użyciem danego zdjęcia. System prezentuje także zdjęcia podobne do tego, które użytkownik ogląda jak również zdjęcia tego samego autora. Te 2 funkcje zwiększają prawdopodobieństwo zakupu fototapety lub fotoobrazu.

To nie wszystkie modyfikacje, lecz tylko ich część.

Oddajemy Wam do dyspozycji narzędzie sprawniejsze, lepiej dostosowane do wymagań rynku i Klienta – umożliwiające skuteczniejszą konkurencję.

Potrzebujesz więcej informacji o tym systemie?
  Skontaktuj się z Nami!

Chcesz zobaczyć Printilo Fotolia na własne oczy?

www.photo.printilo.pl

A Ty co kupujesz na Allegro?! 4 powody dla których Twoja drukarni musi tam być

web-to-print, drukarnia internetowa, allegro

web-to-print, drukarnia internetowa, allegro, marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

A ty – co kupujesz na Allegro?!

4 powody dla których warto tam być

 czas czytania: 1 minuta 45 sekund

Allegro nie trzeba przedstawiać.
Zna je każdy i chyba każdy choć raz coś na Allegro kupił  lub szukał.
Nie trzeba nikogo przekonywać, że to potężna platforma sprzedażowa.
Dawno skończyły się czasy gdy był to serwis aukcyjny, w którym prywatne osoby wystawiały niepotrzebne, zbędne rzeczy by się ich pozbyć.
Obecnie  Allegro sprzedaje prawie wyłącznie nowe przedmioty ( w 2014 to 93%) i prawie wyłącznie w opcji KUP TERAZ ( 90%).

allegro, web-to-print, drukarnia internetowa

allegro, web-to-print, drukarnia internetowa, marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

Allegro to platforma sprzedaży dla firm. Dla firm takich jak Twoja.  Powinieneś tam być jeśli to tylko możliwe!
Na rynku eCommerce bardzo ważna jest rozpoznawalność i zaufanie. Pamiętaj, że tylko 1% klientów robi zakupy podczas pierwszych odwiedzin Twojego sklepu.
Allegro umożliwia Klientowi poznanie Twojej firmy.
Jeśli będzie zadowolony z pierwszej transakcji –jest wysoce prawdopodobne, że zostanie Twoim stałym klientem. W przypadku ponownych zakupów, możemy mówić już o wyższej marżowości.
Wystarczy odpowiedni follow-up po sprzedaży.

allegro, web-to-print, drukarnia internetowa, marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

allegro, web-to-print, drukarnia internetowa, marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

Nie zwlekaj- ogromny rynek jest na wyciągnięcie ręki. Sięgnij po niego by przekonać się jaki potencjał w nim drzemie.
Wyobraź sobie: maszyny drukują pełną parą, a dostawcy nie nadążają z dostawami papieru.
Okoliczni mieszkańcy zaczynają protestować bo ciężarówki z towarem do Twoich klientów blokują ruch w całej okolicy.
A zaczęło się od jednego artykułu, który przeczytałeś ….

 

5 najczęstszych problemów podczas wdrożeń systemów web-to-print dla drukarni

czas czytania: 4 minuty, 43 sekundy

Proces uruchamiania systemu sprzedaży to wyzwanie zarówno dla drukarni on-line, jak i partnera technologicznego. Jest ono większe lub mniejsze, lecz zawsze jest to proces, który wymaga zaangażowania środków w realizację projektu, który nie dotyczy codziennego funkcjonowania firmy, odpowiedzi na maile lub kolejnej wyceny  dla klienta. W trakcie tego procesu, jak się okazuje, powtarzają się pewne elementy, które stale przysparzają kłopotów i powodują  opóźnienia.

Dobre wieści są takie, że dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, jakie to elementy. Pozwól, że się nimi z Tobą podzielimy.

W tym artykule dowiesz się jak sobie z nimi radzić.

Dowiedz się wiecej o systemie Printilo Photo >>>
Dowiedz się więcej o systemie Printilo Create >>>
marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

marketing drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

W idealnym świecie za wdrożenie po stronie klienta odpowiadałby opiekun wdrożenia – osoba, której JEDYNYM zadaniem  jest dbanie o to, by wdrożenie szło zgodnie z planem. W realnym świecie w znikomej ilości sytuacji mamy do czynienia z tak komfortową sytuacją. Z reguły, opiekun wdrożenia po stronie klienta zostaje postawiony przed sytuacją, w której ma sie zająć wdrożeniem systemu, OPRÓCZ codziennych zajęć. Bez względu na to, czy jest to pracownik firmy, czy sam właściciel należy pamiętać o tym, że WDROŻENIE WYMAGA CZASU.

Michał Nowotarski, jeden ze Specjalistów naszego Działu Wdrożeń, wskazuje właśnie brak stałego kontaktu  między klientem, a osobą prowadzącą wdrożenie (kontakt urywa się na okres kilku dni, a nieraz nawet tygodni) jako jedną z rzeczy, które utrudniają całe przedsięwzięcie.

Jak sobie radzić:

Wygospodarować czas.

Czas potrzebny na wykonanie poszczególnych zadań związanych z wdrożeniem należy zaplanować. Nie przesuwaj tej pracy na koniec dnia lub na wieczór! Nie odpisuj na kolejnego maila z ofertą byleby tylko nie siąść do uzupełniania treści w sklepie on-line! Wpisz w kalendarz czynności, które dziś wykonasz  by wdrożenie szło zgodnie z planem.

Niech to będzie Twoje codzienne, standardowe zajęcie.

marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

marketing drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

Bardzo często spotykamy się z sytuacją, gdy wdrożenie utyka w pewnym miejscu. Gdy zauważamy taką sytuację i kontaktujemy się z klientem wdrażającym system dla drukarni w systemie web-to-print okazuje się często, że klient napotkał jakiś problem, z którym nie mógł sobie od ręki poradzić i zamiast zadać pytanie, odłożył to zagadnienie na półkę.

Dowiedz się wiecej o systemie Printilo Photo >>>
Dowiedz się więcej o systemie Printilo Create >>>

Jak sobie radzić:

Pytaj!

Dział Wdrożeń jest do Twojej dyspozycji. Sprawna i klarowna komunikacja w każdym teamie to podstawa. Wszystkim, zarówno klientowi, jak i firmie wdrażającej system zależy równie mocno na tym, by uruchomić sklep Twojej drukarni. Jeśli tylko będzie można pomóc – problem zostanie rozwiązany! Jeśli danej sprawy nie da się rozwiązać – będziesz o tym wiedział od razu i będzie można poszukać innego rozwiązania lub zrezygnować z pewnych elementów oferty.

marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

marketing drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

Myślenie o wdrożeniu jako o uruchomieniu narzędzi to podstawowy błąd.

Należy myśleć o uruchomieniu systemu w perspektywie uruchomienia sprzedaży i marketingu. Uruchomienie sklepu na docelowej domenie to tylko pierwszy krok i połowa sukcesu. Pamiętajmy, że uruchamiamy cały system sprzedaży.

Jak sobie radzić:

Spróbuj podejść do wdrożenia systemowo i strategicznie.

50% firm tworząc marketing internetowy, nie ma strategii.  Nie bądź jednym z nich. Narzędzia to początek, za nimi idą sprzedaż i marketing. Jeżeli nie masz pomysłu na strategię – spójrz na zewnątrz i zwróć się do osób, które znają się na marketingu drukarni on-line i z chęcią Ci pomogą.

marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

marketing drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

Dowiedz się wiecej o systemie Printilo Photo >>>
Dowiedz się więcej o systemie Printilo Create >>>

Ustalenie priorytetów to podstawa sprawnego wdrożenia. Pamiętajmy o tym, by podzielić sobie rzeczy na te ważne (must have)  i mniej ważne  (nice to have). Naszym celem jest uruchomienie systemu. W momencie uruchomienia muszą się w nim znaleźć wszystkie elementy must have, natomiast elementy nice to have mogą sie znaleźć, lecz nie są konieczne.

Przede wszystkim, należy jak najsprawniej uruchomić system i rozpocząć sprzedaż. I dopiero wtedy doskonalić szczegóły.

Jak sobie radzić:

Odpowiedz na pytanie „Gdybyś miał uruchomić sklep za 2 dni –co koniecznie musiałoby się w nim znaleźć?”.

Na pewno kluczowe dla Ciebie produkty i ich ceny. Niekoniecznie cała oferta. Na pewno regulamin – bez tego ani rusz. Idź tym torem a w naturalny sposób zaklasyfikujesz poszczególne elementy do must have lub nice to have.

marketing dla drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, digital marketing, marketing internetowy, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

marketing drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, druk internetowy, narzędzia dla drukarni, maszyny drukarskie

Nikt nie jest alfą i omegą. Jest to absolutnie w porządku. Nie znasz się na pisaniu tekstów – zleć to komuś! Nie masz aparatu by sfotografować produkty – kup zdjęcia w bazie stockowej! Nie masz działu marketingu, który może zaplanować i przeprowadzić  działania  – skorzystaj z Printilo Marketing Creation!

Zapewne słyszałeś, że 700 godzin – to jest czas potrzebny aby opanować nową umiejętność w sposób biegły. Rachunek jest prosty.

O wiele bardziej efektywne i opłacalne będzie wydanie kilkuset złotych na zakup usług na zewnątrz od uczenia się  samemu zupełnie nowych rzeczy. Jeżeli jesteś właścicielem lub pracownikiem drukarni on-line, pasjonujesz się technologią i możliwościami druku – świetnie! Na pewno ze współpracy ze specjalistami innych dziedzin uda się stworzyć konkurencyjne pomysły, które pomogą Ci się wyróżnić na rynku.

Jak sobie radzić:

Zleć to komuś innemu.

Dowiedz się wiecej o systemie Printilo Photo >>>
Dowiedz się więcej o systemie Printilo Create >>>

Podsumowując:

infografika problemy przy wdrożeniu

marketing drukarni, drukarnia internetowa, web-to-print, , druk internetowy, narzędzia dla drukarni, wdrożenie narzędzi web-to-print

Dowiedz się wiecej o systemie Printilo Photo >>>

Dowiedz się więcej o systemie Printilo Create >>>

lub

Skontaktuj się z nami

 

 

 

Instrukcja przekazania danych dla drukarni

Drogi Kliencie,

Poniżej znajdziesz instrukcje dotyczące poszczególnych kont, do których dostępu potrzebujemy by realizować działania marketingowe dla Twojej firmy.

Kampania Adwords dla Twojej drukarni

Instrukcja dla kont Adwords w celu przeprowadzenia kampanii Adwords znajduje się w linku poniżej:
Adwords

Kampania marketingu na Facebook dla Twojej drukarni:

Instrukcja dla kont Facebook w celu przeprowadzenia kampanii Content Marketingu na Facebook znajduje się w linku:
Facebook

Instagram

Proszę przesłać na adres info@printilo.pl   e-mail i hasło wedle których są Państwo zarejestrowani.

 

Życzymy powodzenia i nie możemy się doczekać aby zacząć działania 🙂

 

 

Dni otwarte Gdynia i Wrocław

Maj to gorący miesiąc.
Zbliżają się wakacje. Dzieci wyjadą. Klienci wyjadą. Wszyscy wyjadą.
Będzie można wreszcie odkurzyć biuro i zrobić porządek w papierach.

To także dobry czas by rozpocząć przygotowania do wysokiego sezonu sprzedaży w ostatnim kwartale.
W Printilo dobrze o tym wiemy dlatego w Maju  właśnie chcemy się z Wami spotkać aż w dwóch lokalizacjach – W Gdyni i Wrocławiu.